💬 Kundeservice

🧸 Velkommen til Bamsekompis kundeservice

Vi ønsker at du skal få en trygg og hyggelig handleopplevelse hos oss 💛
Her finner du svar på vanlige spørsmål om bestilling, levering, retur og betaling.
Finner du ikke svaret du leter etter? Ta kontakt, så hjelper vi deg gjerne!


🚚 Frakt og levering

  • Vi sender alle varer med Posten/Bring og Post Nord.

  • Vanlige varer sendes innen 1–3 virkedager.

  • Personlige produkter lages med kjærlighet og sendes innen 1–5 virkedager.

  • Du får alltid sporingsnummer når pakken er sendt.

  • Frakt beregnes automatisk i kassen.


💳 Betaling

Vi bruker Klarna og vipps som trygg betalingsløsning.
Du kan velge mellom kort, Vipps eller faktura.
Dersom faktura ikke betales innen fristen, kan det påløpe gebyr etter Klarnas vilkår.


🔄 Bytte og retur

  • Du kan bytte ordinære varer innen 14 dager etter at du mottok dem.

  • Varen må være ubrukt og i samme stand som da du fikk den.

  • Personlige broderte produkter er spesiallaget til deg, og omfattes derfor ikke av angrerettloven.
    Disse kan bare byttes dersom det er en feil fra vår side.

  • Vær nøye med å skrive riktig navn og dato ved bestilling.

  • Kjøper betaler returfrakt, med mindre det er gjort en feil fra vår side.

📄 Du kan laste ned vårt her.https://www.bamsekompis.no/wp-content/uploads/2025/10/angrerettskjema_bamsekompis.pdf


💌 Feil eller skade

Hvis du oppdager en feil eller skade på varen, ta kontakt med oss så raskt som mulig.
Vi følger forbrukerkjøpsloven, og bytter eller refunderer varen dersom feilen skyldes oss.


📞 Kontakt oss

Har du spørsmål? Vi svarer raskt!
💬 Bamsekompis på Facebook
📧 post@bamsekompis.no
📍 Beversvingen 19, 3320 Vestfossen